dimarts, 16 de novembre del 2010

Esperant el moment…
És el moment, em tremola l’ànima.
Ja no em queda cap as a la màniga.
És el moment del què tant se’n parla.
I no sé què fer… després de les besades.
És el moment i és que en tinc moltes ganes.
I a la vegada una terrible por que em glaça.
El moment ja és aquí i …
Et sento tan endins que veig cega les estrelles.
Les teves carícies encenen el meu desig pur.
Els teus petons recorren la meva esquena.
Els teus frecs apassionen l’atracció bella.
Gaudint del moment…
La suor dels nostres cossos balla,
al compàs d’un moviment ancestral,
que uneix el nostre foc en un de sol,
emprenent el més gran dels vols.
Després del moment…
Pau.
                                 Carolina Ibac
1. Feina sobre el poema de na Carolina Ibac:
1.1. Posa títol.
"El moment ja es aquí...".

1.2. Escriu el número de versos, el número d'estrofes i si té rima consonant o assonant.
Té 19 versos, 3 estrofes, hi ha rima assonant.
1.3. Comenta'l cada dos versos. Quin tema tracta? Resumeix el contingut amb una paraula.
Vers 1i2: Esperant el moment tremola l'ànima.
Vers 3i4: Ja no te cap "as" a la màniga, ja ha arribat el moment.
Vers 5i6: Després de les besades el moment ha arribat i en ganes.
Vers 7i8: Després li fa por.
Vers 9i10: Veu cega les estrelles, i encen el seu desitg.
Vers 11i12: Que el petons li recorren la seva esquena i l'apasionen d'atracció.
Vers 13i14: Gaudeix el moment, la suor dels cossos es mesclen.
Vers 15i16: El compàs del seu moviment, uneix el foc.
Vers 17i18: Emprenent els grans vols, i després la pau.

1.4. Opinió personal sobre el poema i el seu contingut.
Aquest poema m'ha agradat bastant, perquè.. expressa el seu primer moment, i que tot arriba en el seu moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada