dimecres, 2 de març del 2011


1. Explica tot el que has fet durant aquest pont.
Dijous a la nit varem fer un sopar amb amics.. Divendres varem anar a casa de la madrina de na Marta, una amiga i varem fer nocilla.. Per la nit hem vaig quedar a casa. Dissabte dematí vaig anar a berenar amb na Malena, després hem vaig anar a dinar a casa, a la tarda vaig anar amb na Nena a la " gala de tarde" que feien a una bar, ens varem trobar a n'Isa i com que no hi havia gaire gent, varem anar a berenar a "Ses Delícies" després varem anar a acompanyar a n'Isa a casa del seu noi, i varem anar a veure a na Malena, i na Nena li va allissar els cabells, després varem cridar a la seva mare que ens vengués a buscar, i vaig anar a casa seva, ella és va arreglar pel vespre.. i quan va acabar la seva mare ens va fer el sopar, varem sopar de pizza a la bolonyesa, va ser bastant bona, per ser el primer pic que en menjavem.. Al cap d'una hora, la seva mare ens va acompanyar a casa meva, em vaig canviar de roba, i ens varem anar, allà ens varem trobar amb més amics, ella se'n va anar sobre les 00:40h, i jo vaig quedar amb na Marta i en Miquel, el seu noi.. No hi havia gaire gent pel mig, encara que feia molt de fred.. Sobre les 01:15h varem decidir anar-nos, perquè estavem molt aburrits. Jo vaig arribar a casa, hem vaig treure les sabates, hem vaig desmaquillar, i hem va sonar el mòbil, era na Malena que hem preguntava on estava, i em deia que hem venia a buscar.. Varem arribar a un "Pub", ens varen convidar a beure, i jo acostumada a no beure, anava contenteta.. Varem fer les 05:10h, hem vaig quedar a dormir a casa de na Malena, el dematí quan ens varem aixecar, ja era hora de dinar, varem anar a dinar a un bar al costat de casa seva, i plovia molt aviat, menys mal que no ens varem banyar molt! Despres de dinar vaig anar a casa a dtxar-me, canviar-me,  i hem varen venir a buscar per anar al cinema, a veure SAW VII en 3D, la pel·lícula estava bé, però por no en feia gens, i de 3D no en tenia res.. Varem passar l'horabaixa pel "Festival Park", quan varem arribar a campos, ens varem aturar a sopar a n'es Molí d'es bon profit, i després cap a cases. El dilluns, vaig anar a l'ajuntament que tenia unes feines, i després a beure una coca-cola, amb s'al·lota del meu pare. Al mig dia vaig anar a dinar a casa de la meva mare, i l'horabaixa no em vaig moure de casa meva.. i a la nit vaig anar a sopar a casa del meu pare, i ja que era allà hem vaig quedar a dormir. El dimarts no hem vaig moure de tot el dematí del sofà, després hem vaig dutxar, i ens em varem anar a montar carrossa, fins a les 19h, després vaig arribar a casa, varig sopar, dutxar-me, i anr-me'n a dormir. I això és tot el que he fet aquest pont!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada